środa, 15 kwietnia 2015

Wizyta u dentysty

W poniedziałek razem z tatą wybrałam się do Warszawy do Centrum Zdrowia Dziecka, gdzie miałam wizytę stomatologiczną. Chyba nie wiele osób przepada za wizytami u tego lekarza, ja też nie bardzo ale byłam dzielna. Miałam bardzo dużo popsutych ząbków, które często mnie bolały. Niestety leki, które przyjmuję w dużej mierze mają wpływ na problemy z zębami. Ze względu na tak duża liczbę ubytków lekarze podjęli decyzję by leczyć je pod narkozą. Wiec przespałam sobie 2 godziny i nie czułam bólu. Po wybudzeniu się z narkozy jednak nie było tak kolorowo i nie czułam się za dobrze. Tatuś był cały czas przy mnie pocieszał i rozbawiał mnie. Teraz mogę pochwalić się moimi pięknymi ząbkami :)

Tutaj jestem jeszcze przed zabiegiem.

A tu już uśmiecham się zdrowymi ząbkami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz